TOP Veel gestelde vragen:
Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.
Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.
Hoe kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.
Wat zijn de levertijden?
De levertijden zijn voor de hoesje en de tasjes binnen 4 werkdagen. Voor de canvasdoeken 7 werkdagen.
Wat betaal ik aan verzendkosten?
Wij hanteren geen verzendkosten!
Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van 30 dagen, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. U dient van te voren contact op te nemen met de klantenservice.
Bekijk alle veel gestelde vragen
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!