Bestellen:

Hoe kan ik een product zoeken?
Binnen de webwinkel vindt u rechtsboven de functionaliteit “zoeken”. Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.
Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button “kopen”. Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop “verder winkelen” te klikken of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op “Afrekenen” te klikken.
Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de kosten van de producten. Als u klikt op “winkelwagen” gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.
Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door een vinkje te plaatsen in de kolom verwijderen achter dit product. Daarna klikt u op “Update” klikt, worden de juiste prijzen getoond.
Hoe kan ik klant bij de webwinkel worden?
Iedereen kan klant worden bij de webwinkel. Voorwaarde is dat uw betaling via een Nederlandse bank verloopt en dat u het product laat afleveren op een adres binnen Nederland. U kunt klant worden door bij uw bestelling een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.
Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.
Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.
Hoe kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.
Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen?
Binnen de webwinkel doen wij er alles aan om misbruik van gegevens te voorkomen. De aangeboden betaalmethoden en de registratiemodule minimaliseren het risico van misbruik van gegevens. Als u problemen ondervindt, belt of mailt u dan direct met de klantenservice van de webwinkel. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing.
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
U kunt alleen vanuit het buitenland bestellen als u betaalt via de methode vooruitbetaling en als het product binnen Nederland kan worden afgeleverd, anders zijn wij genoodzaakt verzendkosten te berekenen.

Bezorgen:

Wat zijn de levertijden?
De levertijden zijn voor de hoesje en de tasjes binnen 4 werkdagen. Voor de canvasdoeken 7 werkdagen.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. TNT Post probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op het postkantoor afhalen. De hoesjes en tasjes gaan via de brienvenbus.
Wat betaal ik aan verzendkosten?
Wij hanteren geen verzendkosten!
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling.
Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van 30 dagen, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. U dient van te voren contact op te nemen met de klantenservice.

Betalen:

Wat zijn de levertijden?
De levertijden zijn voor de hoesje en de tasjes binnen 4 werkdagen. Voor de canvasdoeken 7 werkdagen.
Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel op verschillende manieren betalen: via IDEAL, via vooruitbetaling of via Paypal.
Wat is IDEAL?
Met IDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. IDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van IDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS bank dant kunt u direct met IDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
Wat is een vooruitbetaling?
Als u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag binnen 5 werkdagen dient over te maken. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, wordt dit bevestigd per e-mail. Uw bestelling wordt verzonden binnen de afgespoken levertijd na ontvangst van uw betaling.
Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
Nadat u de klantenservice op de hoogte hebt gebracht mag u de bestelling retourneren. Zodra wij de retourzending hebben verwerkt storten wij het geld terug op uw rekening.

Klachten:

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt per e-mail contact opnemen met de klantenservice. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.

Mijn klantgegevens:

Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Via “Mijn account”, rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.
Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
U hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens in te voeren. Daarnaast kunt u zien welke producten u al eerder besteld heeft in de winkel.
Is het noodzakelijk om met te registreren?
Ja, u kunt alleen een product kopen binnen de webwinkel als u zich registreert.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?
Als u uw bestelling wilt afrekenen, komt u in het inlogscherm van de webwinkel. U kunt uw wachtwoord opvragen via “wachtwoord vergeten? Klik hier”onder het inlopscherm voor bestaande klanten. Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account hebt geregistreerd. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.
Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account aanmaken?
Nee, dat is niet nodig. Via “mijn account” kunt u heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in uw persoonlijke account. Het gaat om wijzigingen in uw naam, e-mailadres of telefoonnummer. Via “mijn account”, rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.

Producten:

Is het mogelijk om een naam of tekst op het product te laten zetten?
Ja, dit is mogelijk. Omdat wij geen voorraad hebben en een product laten drukken op bestelling kunnen wij er altijd iets extra’s aan toevoegen. Dit kunt u los van u bestelling via de e-mail doorgeven.